Love will show you everything

Today, today I bet my life
You have no idea
What I feel inside
Don't, be afraid to let it show
For you'll never know
If you let it hide

I love you
You love me
Take this gift and don't ask why
Cause if you will let me
I'll take what scares you hold it deep inside
And if you ask me why I'm with you
And why I'll never
Leave
Love will show you everything

One day
When youth is just a memory
I know you'll be standing right next to me

I love you
You love me
Take this gift and don't ask why
Cause if you will let me
I'll take what scares you
Hold it deep inside
And if you ask me why I'm with you
And why I'll never
Leave
My love will show you everything
My love will show you everything
My love will show you everything
My love will show you everything

中譯:
今天我把感情全放進去
妳卻不知道
我心中的感覺
不要害怕說出來
如果不表白,妳永遠不知道

我愛妳,妳愛我
收下禮物別問原因
因為如果妳答應我
我要卸下妳的恐懼
將它埋藏
如果妳問我為什麼跟妳在一起
為什麼不會離開妳
愛會證明給妳看

有一天
青春會過去變成回憶
但我知道妳還會作我的依靠

我愛妳,妳愛我
收下禮物別問原因
因為如果妳答應我
我要卸下妳的恐懼
將它埋藏
如果妳問我為什麼跟妳在一起
為什麼不會離開妳
愛會證明給妳看
愛會證明給妳看
愛會證明給妳看
愛會證明給妳看
arrow
arrow
    全站熱搜

    orangechen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()